пʼятниця, 7 жовтня 2016 р.

Веб-квест як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках


Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має розвивати самостійне, критичне і творче мислення. З цією метою багато вчителів використовують проектну технологію, залучаючи ресурси мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують процес роботи над проектом, але й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної проблеми це технологія веб-квест. Сьогодні вона використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках.
Нині важливого значення набувають методи та засоби навчання, зорієнтовані не тільки на засвоєння знань і набуття навичок, але і на формування умінь самостійного й активного перетворення інформаційного середовища шляхом пошуку і практичного застосування інформаційних ресурсів, зокрема, освітніх Інтернет-ресурсів.
Веб-квести – це міні-проекти, засновані на пошуку інформації в Інтернеті. Завдяки такому конструктивному підходу до навчання, учні не тільки добирають і впорядковують інформацію, отриману з Інтернету, але й спрямовують свою діяльність на поставлене перед ними завдання, пов’язане з їх майбутньою професією. Веб-квест характеризується відсутністю готових до виконання знань, алгоритмів розв’язання задач, певним зануренням у пошукову діяльність і зв’язком з реальним життям.
Тематика веб-квестів, що використовуються в навчальному процесі, може бути найрізноманітнішою.
Результати виконання веб-квесту, в залежності від досліджуваного матеріалу, можуть бути представлені як творчі роботи в електронній, друкованої або усній формі (виконання колажу, комп’ютерної презентації, веб-сторінки тощо).

Підготовлено за матеріалами сайту Освіта.Ua 
Зображення взято з вільних джерел. 

Немає коментарів:

Дописати коментар