Веб-квест є одним з популярних і сучасних видів освітніх
Інтернет-технологій. Веб-квест (web-quest) у педагогіці – це проблемне завдання
з елементами рольової гри, для виконання якого використовуються інформаційні
ресурси Інтернету. Вперше цю модель проектної діяльності представили викладачі університету
Сан-Дієго (США) Берні Додж і Том Марч у 1995 році. Сьогодні вчителі всього
світу використовують цю технологію як один із способів успішного використання
Інтернету на уроках.
Завдяки технології веб-квест використовуються та інтегруються
у навчальний процес інформаційні Інтернет-ресурси, що допомагає формуванню та
удосконаленню інформаційної, соціальної, когнітивної, комунікативної та інших
видів компетентності учнів. Адже саме веб-квест формує та удосконалює в учнів уміння
і навички:
- використання ІКТ для вирішення різноманітних завдань (в
т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді
комп’ютерних презентацій, веб-сайтів, баз даних тощо);
- самонавчання і самоорганізації;
- працювати в команді (планування, розподіл функцій,
взаємодопомога, взаємоконтроль), тобто навички командного рішення проблем;
- уміння знаходити декілька способів рішень проблемної
ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обґрунтовувати свій вибір;
- навички публічних виступів.
При використані веб-квесту у навчанні підвищується
мотивація учнів до вивчення дисципліни, з одного боку, і до використання комп’ютерних
технологій у навчальній діяльності, з іншого. Веб-квест – це не простий пошук
інформації в мережі. Учні, працюючи над завданням, збирають, узагальнюють
інформацію, роблять висновки. Крім того учасники веб-квесту вчаться
використовувати інформаційний простір мережі Інтернет для розширення сфери
своєї творчої діяльності.
Основна перевага використання веб-квестів на уроках – це те,
що крім удосконалення вмінь і навичок роботи в мережі Інтернет, пошуку
потрібної інформації, учні вдосконалюють також і навички роботи з певним
програмним забезпеченням (MS PowerPoint, MS Publisher, MS Excel тощо), готуючи
звіт.
Зображення взято з вільних джерел.
Немає коментарів:
Дописати коментар