Блог-квест «Від абака до персонального комп’ютера»
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що
не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело,
зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як
матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не
мають відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє точне
розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Випадкова відбірка
матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні
відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати
інформацію
|
Не вся інформація взята
з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого відношення
до теми
|
Оцінюються роботи різних
періодів; висновки аргументовані; усі матеріали мають безпосереднє відношення
до теми; джерела цитуються правильно; використовується інформація з
достовірних джерел
|
Резуль-тат роботи
|
Матеріал логічно не
побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на
поставлені завдання
|
Точність і
структурованість інформації; привабливе оформлення роботи. Недостатньо
виражена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські
роботи.
|
Чітке і логічне
представлення інформації, яка має безпосереднє відношення до теми, точна,
структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і оцінка
матеріалу, визначеність позиції
|
Творчий підхід
|
Учень просто копіює
інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему;
робота мало пов’язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна
точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
|
Представлені різні
підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою індивідуальністю
і виражає точку зору мікрогрупи
|
Бланк оцінювання учня
Прізвище, ім’я учня
|
Розуміння завдання
|
Виконання завдання
|
Результат роботи
|
Творчий підхід
|
Загальна оцінка
|
Немає коментарів:
Дописати коментар